Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Dífháscadh agus athfháscadh cábla 

Technician fixing an electricity pole

Do chábla leictreachais lastuas a dhífháscadh agus a athfháscadh 

I gcásanna áirithe seans go mbeidh cábla leictreach lastuas de dhíth ort le gur féidir oibreacha a dhéanamh timpeall ar do mhaoin. I measc na gcásanna ina bhféadfadh sé sin de dhíth, tá: 

  • An t-éadan agus an tarr a ghlanadh nó a athsholáthar
  • Balla seachtrach an tí a phlástráil
  • Deisiú/athchóiriú dín.

Déanann ESB Networks an cábla a dhífháscadh ón suíomh buan le gur féidir na hoibreacha a dhéanamh. Nuair a bheidh na hoibreacha críochnaithe, is féidir athfháscadh a iarraidh, is é sin, déanfaidh ESB Networks an cábla a athcheangal dá shuíomh bunaidh.  

Má tá tú ag iarraidh do sheirbhís a athshuí go buan, i.e. mar gheall ar shíneadh, beidh athrú seirbhíse de dhíth.

Conas iarratas a dhéanamh 

Is féidir leat an tseirbhís dífháiscthe agus athfháiscthe a iarraidh ach glao ar Ionad Teagmhála Custaiméirí ESB Networks (NCCC) ar 1800 372 757.

Chomh luath agus a bheidh an t-iarratas próiseáilte, déanfaimid gach iarracht an obair a thabhairt chun críche laistigh de 10 lá oibre. Beidh níos mó ama i gceist i limistéir mhóra uirbeacha, áfach, mar sin déan teagmháil linn chomh luath agus is féidir chun fógra a thabhairt dúinn.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí