Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Seirbhís athshreangaithe 

Cén seoladh r-phoist a úsáidfear chun an deimhniú a sheoladh chugam?
Ba mhaith liom m’ordú a chur ar ceal – conas is féidir liom é sin a dhéanamh?
Chun d'ordú Seirbhíse Athshreangaithe a chur ar ceal, ní mór teagmháil a dhéanamh lenár nIonad Náisiúnta Teagmhála do Chustaiméirí tríd an r-phost nó ar an bhfón 1800 372 757 nó 021 2386555.
Cé chomh minic is féidir liom iarratas a dhéanamh ar an tSeirbhís Athshreangaithe trí mo Chuntas ar Líne?
Ní féidir le custaiméir ach iarratas amháin ar an tSeirbhís Athshreangaithe a dhéanamh in aghaidh gach MPRN atá luaite lena Chuntas ar Líne. Chomh luath agus atá an t-iarratas tosaigh sin curtha i gcrích agat, beidh sé de chead agat iarratas eile a dhéanamh más gá.
Ní bhfuair mé an r-phost deimhnithe

Gheobhaidh custaiméirí deimhniú go bhfuarthas a n-iarratas fad is atá siad logáilte isteach sa Chuntas ar Líne, agus seolfar deimhniú chuig an seoladh r-phoist atá luaite leis an gCuntas ar Líne. Is ón seoladh r-phoist no-reply@customerportal.esbnetworks.ie a sheolfar an deimhniú.

Mura bhfaigheann tú r-phost ó ESB Networks, féach i d’fhillteán dramhphoist.

Can’t find what you’re looking for? We’re here to help.

Contact us